BAABULILM Notes

COVID-19 and Current Scenario of the Business World

COVID-19 اور آن لائن پلیٹ فارم:۔

COVID-19  نے کاروباری دنیا کے پورے منظر نامے کو تبدیل کر دیا ہے۔ کیوں کہ اس عالمی وباء کی وجہ سے تقریباً ہر کاروباری شعبے (چاہے وہ آف لائن ہو یا آن لائن) کسی نہ کسی طرح سے متاثر ہو ا ہے۔ مزید برآں، چونکہ وبائی امراض نے سامعین کے آن لائن رویے کو تبدیل کر دیا ہے، آن لائن کاروبار اس صورتحال سے نبٹنے اور اپنے پلیٹ فارم پر ٹریفک بڑھانے کے لئے خود کو ایک سخت پوزیشن میں ڈھونڈ رہے ہیں۔ انہیں بحران کے منفی اثر کو کم کرنے اور نقصانات کو کم کرنے کے لئے کچھ قابلِ عمل حکمتِ عملی اور منصوبہ بندی کی ضرورت ہے۔

دریں اثنا، آن لائن پلیٹ فارم (ویب سائٹس) اپنے معمول کے ٹریفک گراف میں اوپر یا نیچے کی طرف اتار چڑھاؤ دیکھ رہے ہیں۔ اور اسی تشویش کے ساتھ ، آئیے ایک نظر آن لائن پلیٹ فارم پر ایک نظر ڈالیں اور یہ دیکھیں کہ اس دُنیا بھر کے بحران کی وجہ سے وہ کس طرح متاثر ہوتے ہیں۔

ای کامرس ویب سائٹس:۔

خوش قسمتی سے ، COVID-19 پھیلنے کے دوران ، ای کامرس ویب سائٹس دوسرے شعبوں کے مقابلے میں بہتر جگہ پر دکھائی دیتی ہیں۔ ای کامرس پلیٹ فارم کی اس صورتحال میں اچھی ٹریفک کا سامنا کرنے کی سب سے بڑی وجہ  اسٹوروں کی عارضی بندش اور معاشرتی فاصلے پر بھی غور کرنا ہے۔ لہذا ، لوگوں کے پاس مطلوبہ سامان کی خریداری کے لئے ان ویب سائٹوں کے وزٹ کرنے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں ہے۔ اطلاعات کے مطابق ، پچھلے 3 مہینوں میں ، 50٪ صارفین نے مصنوعات کو آن لائن آرڈر کیا ہے کہ وہ عام طور پر اسٹور سے خریدیں گے۔ نیز ، اس وبائی مرض سے متعلقہ مصنوعات جیسے کہ ہینڈ سینیٹائزر ، ماسک پہننا ، وغیرہ کی زیادہ مانگ بھی صارف کے مناسب ٹریفک کی وجہ ہے۔

ای لرننگ پلیٹ فارمز:۔

چونکہ تمام  طلبہ (اور ساتھ ہی کام کرنے والے پیشہ ور افراد) بھی اس ملک گیر لاک ڈاؤن کی وجہ سے گھر پر ہی رہنے پر مجبور ہیں ، لہذا ان کے پاس سیکھنے کو جاری رکھنے اور اپنی صلاحیتوں کو اپ گریڈ کرنے کا واحد آپشن بچا ہے اور یہ اختیار ای لرننگ پلیٹ فارم ہے۔ اطلاعات کے مطابق ، ای لرننگ پلیٹ فارم (ویب سائٹ ، یوٹیوب چینلز ، موبائل ایپلیکیشنز ، وغیرہ) اس وباء کے بعد سے استعمال میں نمایاں اضافے کا سامنا کررہے ہیں۔ اور ، معروف پلیٹ فارم جیسے گیکس فورجیکس ، بی وائی جے یوز ، وغیرہ طلباء کی آسانی کے لئے اس لاک ڈاؤن میعاد میں ڈسٹنس لرننگ کے مختلف پروگرام پیش کررہے ہیں۔ دریں اثنا ، ای لرننگ پلیٹ فارم ایک اہم کردار ادا کررہے ہیں اور اسی طرح ٹریفک کے اعلی فوائد سے بھی لطف اٹھا رہے ہیں۔

ٹریول اور ٹورازم ویب سائٹس:۔

اس COIVD-19 پھیلنے کی وجہ سے یہ منفی اثر انداز کرنے والے ڈومینز میں سے ایک ہے۔ تاہم ، اگر ہم ان اطلاعات پر ایک نگاہ ڈالیں تو ، سفری ویب سائٹ جیسے فلائٹ بکنگ ، وغیرہ میں مستقبل کے لئے ٹکٹوں کی منسوخی ، ری شیڈولنگ ، قبل از وقت بکنگ ، اور اسی طرح کے پہلوؤں کی وجہ سے تاثرات اور ٹریفک میں اضافہ ہوتا ہے۔ مزید یہ کہ ، اگر ہم خاص طور پر سیاحت کے مقامات جیسے ہوٹل کی بکنگ ، ملک سے دورے ، وغیرہ پر غور کریں تو ، سرچ ٹریفک میں مجموعی طور پر کمی واقع ہوسکتی ہے کیوں کہ اس صورتحال میں کوئی بھی اس طرح کی منصوبہ بندی نہیں کررہا ہے۔ اگرچہ ، یہ ظاہر ہے کہ لوگ معاشرتی دوری کی مشق کر رہے ہیں اور کم سے کم آنے والے چند مہینوں تک ، غیر ضروری دوروں سے گریز کر رہے ہیں۔

آن لائن فوڈ ڈیلیوری پلیٹ فارمز:۔

اگرچہ لوگ اس لاک ڈاؤن مدت میں گھر پر ہی رہنے پر مجبور ہیں ، لہذا ان سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ آن لائن فوڈ ڈلیوری پلیٹ فارمز پر زیادہ انحصار کریں گے۔ لیکن اعدادوشمار کچھ اس کے برخلاف دکھا رہے ہیں ، ہاں چونکہ لوگ معاشرتی فاصلے کو برقرار رکھنے کے بارے میں زیادہ فکر مند ہیں وہ باہر کے کھانے کا آرڈر دینے سے گریز کررہے ہیں۔ مزید یہ کہ ، آن لائن فوڈ ڈیلیوری پلیٹ فارمز (ایپس ، ویب سائٹس ، وغیرہ) کم ٹریفک کے باعث تھوڑی دیر کے لئے جدوجہد کرنے جارہے ہیں لیکن وہ اس صورتحال پر آسانی سے قابو پاسکتے ہیں کیونکہ اس مخصوص شعبے میں ترقی کے بہت سارے مواقع موجود ہیں۔

صحت اور فلاح وبہبود کی ویب سائٹس:۔

یہ ان چند شعبوں میں سے ایک ہے جو تلاش ٹریفک کی مستحکم (یا اس سے بھی بڑھا ہوا) کا مشاہدہ کر رہے ہیں۔ اس کے پیچھے متعدد وجوہات ہوسکتی ہیں.اوّل،  چونکہ لوگ صحت سے متعلق امور کے بارے میں زیادہ فکر مند ہوتے جارہے ہیں اور دباؤ سے نمٹنے اور اس وبائی حالت میں مستحکم صحت برقرار رکھنے کے لئے ویب پر مختلف ویب سائٹس اور وسائل تلاش کررہے ہیں۔ دوم ، مختلف سائٹس کوویڈ 19 بیماری سے متعلق مواد یا دیگر طبی معلومات فراہم کررہی ہیں اور بہت ٹریفک پائی جارہی ہیں۔ موجودہ پلیٹ فارمز کے علاوہ ، اس وباء نے صحت کی دیکھ بھال اور تندرستی کی ویب سائٹوں کے لئے بھی بہت سے نئے مواقع پیدا کیے ہیں جن پر غور کیا جاسکتا ہے۔

ابھی تک ، آپ جان گئے ہوں گے  کہ آن لائن پلیٹ فارم کس طرح کورونا وائرس وبائی مرض سے متاثر ہو رہے ہیں اور ان کی سرچ ٹریفک کے حجم میں اتار چڑھاو دیکھنے کو مل رہا ہے۔ اگرچہ ذیل میں متعدد ضروری تجاویز کا ذکر کیا گیا ہے جن پر آن لائن پلیٹ فارمز پر ٹریفک کو موثر طریقے سے برقرار رکھنے کے لئے سمجھا جاسکتا ہے۔

SEO حکمتِ عملی:۔

چاہے یہ کوئی وبائی صورتحال ہو یا نہیں ، SEO ضروری ہے! دریں اثنا ، جب ہر فرد کو ہر ایک کام کے لئے آن لائن آنے پر مجبور کیا جاتا ہے ، تو آپ کے لئے یہ بہترین وقت ہے کہ آپ اپنی SEO کی حکمت عملی پر عمل کریں اور SERPs میں اپنے سامعین کے لئے مرئی ہوں۔ مزید یہ کہ ، آپ کو SEO کی مقامی حکمت عملی پر بھی کام کرنے کی سختی سے سفارش کی جاتی ہے۔

مضبوط سوشل میڈیا ٹیم:۔

جیسا کہ اس لاک ڈاؤن دور میں ، جب آپ سے لوگوں سے جسمانی طور پر جڑ جانے کی توقع نہیں کی جاتی ہے تو ، ایسا کرنے کا بہترین ذریعہ سوشل میڈیا ہے۔ آپ کو سوشل میڈیا کی مضبوط موجودگی پیدا کرنے ، لوگوں کے ساتھ مربوط ہونے ، ان کے پھیلنے کے تناظر میں اپنی پلیٹ فارم خدمات کے ساتھ ان کی تازہ کاری کرنے کی ضرورت ہے۔

اپنی مصنوعات کو ترجیح دیں:۔

ہاں ، آپ کو اپنے پلیٹ فارم کے مواقع کے ساتھ اہم تبدیلیاں کرنے کی ضرورت ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ کے پاس ای کامرس ویب سائٹ موجود ہے تو ، آپ کو غیر متعلقہ یا غیرضروری اشیا کی بجائے صورتحال کے مطابق اہم مصنوعات جیسے سینیٹائزر ، گروسری وغیرہ پر اپنی توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے اور انہیں اپنے ہوم پیج پر ڈسپلے کرنے کی ضرورت ہے۔

کوویڈ ۔19 پیج:۔

یہ ایسی چیز ہے جو لازمی نہیں ہے لیکن سختی سے تجویز کی گئی ہے۔ کچھ اور ٹریفک حاصل کرنے کے لئے آپ کی ویب سائٹ یا بلاگ پر ایک صفحہ ہوسکتا ہے۔ دریں اثنا ، اس صفحے پر کوئی محدود یا ناپسندیدہ مواد فراہم نہ کریں اس کے بجائے آپ لوگوں کو اپ ڈیٹ کرسکتے ہیں کہ اس وباء میں آپ کا پلیٹ فارم ان کے لئے کتنا فائدہ مند ہے۔

لہذا ، اس طرح COVID-19 بحران نے آن لائن پلیٹ فارم پر ٹریفک کو متاثر کیا ہے (اور آنے والے چند دن یا مہینوں میں بھی اس کا اثر پڑے گا)۔ لیکن ، اب یہ وقت آگیا ہے کہ چیلنجوں کا مقابلہ کریں ، صورتحال کا تجزیہ کریں ، اور آن لائن کاروبار اور معاشرے کے لئے بھی قابل عمل منصوبہ تیار کریں !!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *