اللہ بس شرک ہی کو معاف نہیں کرتا اس کے سواء دوسرے جس قدر گناہ ہیں وہ جس کے لئے چاہتا ہے معاف کر دیتا ہے اللہ کے ساتھ جس نے کسی اور کو شریک ٹھہرایا اس نے تو بہت ہی بُرا جھوٹ تصنیف کیا اور بڑے سخت گناہ کی بات کی۔ (پارہ ۵ سورہ النساء آیت ۴۸)

Federal Minister Chairing an educational meeting

تعلیمی ادارے دوبارہ کھولنے کے لئے روڈ میپ تیار:


 8 جولائی ، 2020 کواسلام آباد میں تعلیمی معاملات پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی سربراہی میں ایک اہم کانفرنس منعقد ہوئی۔جس میں وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود ، صوبائی وزیر تعلیم مراد راس اور دیگر صوبائی وزراء تعلیم نے  تعلیمی اداروں کے دوبارہ کھولنے کے روڈ میپ پر کوویڈ -19 کی صورتحال کے مطابق نجی اسکولوں کی مالی صورتحال ، فیس اور پیشہ ورانہ اور مدرسہ امتحانات پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

یہ بھی پڑھیں: ۔ حکومت کا پندرہ اگست سے اسکول کھولنے کا فیصلہ

Federal Education Minister's Tweet regarding reopening of Schools

ستمبر میں تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنا:

اس حوالے سے اس کانفرنس میں تعلیمی اداروں کےدوبارہ کھولنے سے متعلق تمام مسائل کا تجزیہ کیا گیا ہے۔ اور یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ  معیاری آپریٹنگ سسٹم (SOPs) پر عمل کرتے ہوئے ستمبر کے پہلے ہفتے میں تعلیمی ادارے کھولنے پر غور کیاجا سکتا ہے۔ تاہم حتمی فیصلہ وزارت صحت کے مشورے کو مدنظر رکھتے ہوئے  اگست کے آخری ہفتے میں کیا جائے گا۔

 شدید معاشی بحران کا سامنا :

وزیر تعلیم سندھ سعید غنی نے کہا کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے اسکولوں کو مالی بحران کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ انہوں نے تجویز پیش کی کہ نجی اسکولوں کو بھی بلا سود قرضے دیئے جائیں۔وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے کہا کہ وہ اس معاملے پر وزیر اعظم عمران خان سے تبادلہ خیال کریں گے۔

اسے پڑھیے: ۔ اسکولوں کے دوبارہ کھولنے کے بارے میں کوئی حتمی فیصلہ نہیں

دوسری طرف ، کورونا وائرس کی وجہ سے پرائیویٹ اسکولوں اور اکیڈمیز  کو شدید معاشی بحران کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔سرونگ اسکولز ایفلیشنز نے  معاشی بحران سےنپٹنے کے لئے الاؤنس فراہم کرنے کے متعلق حکومت کو ایک رپورٹ پیش کی ہے۔ عمارت کے کرایے ، معاوضے ، بلوں اور کرایے کی ادائیگی غیر معمولی ہے جس کی وجہ سے سینکڑوں پرائیویٹ تعلیمی ادارے بند کردیئے گئے ہیں.

اگر آپ محکمہ تعلیم کے متعلق خبریں اور معلومات سے باخبر رہنا چاہتے ہیں تو ہمارا فیس بک پیج لائک اور شئیر کریں۔ باب العلم اکیڈمی آف سائنس اینڈ کامرس

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: