اللہ بس شرک ہی کو معاف نہیں کرتا اس کے سواء دوسرے جس قدر گناہ ہیں وہ جس کے لئے چاہتا ہے معاف کر دیتا ہے اللہ کے ساتھ جس نے کسی اور کو شریک ٹھہرایا اس نے تو بہت ہی بُرا جھوٹ تصنیف کیا اور بڑے سخت گناہ کی بات کی۔ (پارہ ۵ سورہ النساء آیت ۴۸)

دسویں کلاس کے امتحانات – ڈیٹ شیٹ کا اعلان:۔


دسویں جماعت کو طلبا کے تعلیمی کیریئر کی اساس سمجھا جاتا ہے اور اس کے نتائج کا اثر طلباء کےمستقبل کےکیرئیرز پر پڑتا ہے جنہیں طلباء میٹرک کے بعد سیلیکٹ کرتے ہیں ۔ کیریئر کے مختلف سلسلے ہیں جن کا انتخاب طالب علم میٹرک میں اچھے نمبر حاصل کرنے کے بعد کرسکتا ہے۔

میٹرک میں ، مطالعاتی گروپ مختلف ہیں جیسے سائنس گروپ ، آرٹس گروپ ، اور کمپیوٹر سائنس گروپ جس میں امیدوار اپنے مفادات کو مدِ نظر رکھتے ہوئے داخلہ لے سکتے ہیں۔ اگر آپ دسویں جماعت میں تعلیم حاصل کررہے ہیں اور امتحان کے شیڈول کے بارے میں جاننے کے منتظر ہیں تو اس میں پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ہے ۔ اس سلسلے  میں ہم آپ تک اہم معلومات پہنچانے کا سلسلہ جاری رکھتے ہوئے ، آج دسویں جماعت کی ڈیٹ شیٹ کے بارے میں آگاہ کریں گے۔

پنجاب کے نو بورڈ ہیں اور حکام نے تمام بورڈز کے لئے دسویں جماعت کے امتحانات کا شیڈول بیک وقت اعلان کردیا۔ طلبا کو مطلع کیا گیا ہے کہ میٹرک کی ڈیٹ شیٹ کا اعلان فروری کے مہینے میں کیا جائے گا۔پچھلے سال کے امتحانات کے نظام الاوقات پر غور کرنے سے یہ بات واضح ہوجاتی ہے کہ میٹرک کے طلبا کو آئندہ ماہ میں ڈیٹ شیٹ مہیا کردی جائے گی۔ عام طور پر ، پنجاب بورڈ مارچ میں امتحانات کا انعقاد کرتا ہے۔ڈیٹ شیٹ کی فراہمی کا بنیادی مقصد طلباء کو تاریخ ، دن ، اورامتحانی مقام سے آگاہ کرنا ہے۔ امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ امتحان کے مرحلے کے دوران جاری کردہ امتحان کے شیڈول پر عمل کریں۔

پنجاب بورڈ کی ڈیٹ شیٹ دوسرے بورڈز جیسا کہ خیبر پختونخواہ ، بلوچستان ، سندھ ، اور آزاد جموں وکشمیر کے مقابلے میں مختلف ہوتی ہے۔یہاں یہ تذکرہ کرنا مناسب ہے کہ ثانوی اور انٹرمیڈیٹ تعلیمی بورڈ میٹرک اور انٹرمیڈیٹ کے سالانہ امتحانات منعقد کرنے کی اپنی ذمہ داری نبھاتا ہے اور نتیجہ کا اعلان کرتا ہے۔ بورڈ کے عہدیدار امتحانات سے قبل نجی اور باقاعدہ امیدواروں کے لئے رجسٹریشن کا شیڈول جاری کرتے ہیں۔طلبہ کے لئے لازم ہے کہ وہ امتحانات میں شرکت کے لئے رجسٹریشن کو یقینی بنائیں۔ پھر تمام رجسٹرڈ امیدواروں کے لئے ڈیٹ شیٹ کا اعلان کیا جاتا ہے۔

ٹیسٹ سیریز: ۔ کلاس نہم و دہم ٹیسٹ سیریز

دسویں جماعت کے امتحانات کے مرحلے کی تکمیل کےفوری بعد ، بورڈ نویں جماعت کے امتحانات شروع کرتا ہے جس کا اعلان بھی اسی ڈیٹ شیٹ میں کیا جاتا ہے۔پنجاب بورڈز عام طور پر نتائج کا اعلان تین ماہ بعد یعنی جولائی / اگست کے بعد کرتے ہیں۔ دسویں جماعت کی ڈیٹ شیٹ کا اعلان امتحانات کے آغاز سے کم از کم ایک ماہ قبل کیا جاتا ہے۔ یہ شیڈول کے بارے میں مکمل تفصیلات فراہم کرتا ہے جس کے بعد سالانہ میٹرک کے امتحانات ہوتے ہیں۔مزید برآں ، طلباء اعلان کردہ ڈیٹ شیٹ پر غور کرکے اپنی تیاری کا منصوبہ مرتب کرسکتے ہیں۔ امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اچھی طرح سے تیاری کریں کالج میں داخلہ دسویں جماعت میں حاصل کردہ نمبر کی بنیاد پر دیا جائے گا۔

باب العلم نوٹس:۔

باب العلم نوٹس ایک بہت بڑا تعلیمی پلیٹ فارم ہے جو ماہرین تعلیم کی نگرانی میں طلبا کو سہولیات فراہم کرتا ہے۔ جو امیدوار سالانہ دسویں جماعت کے امتحانات میں شرکت کے لئے تیاری کر رہے ہیں وہ اس ویب سائٹ سے تیاری کے لئے فری نوٹس، ٹیسٹ پیپرز اور گیس پیپرز وغیرہ نہ صرف آنلائن رجوع کر سکتے ہیں بلکہ ڈاؤنلوڈ بھی کر سکتے ہیں۔نوٹس ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے نیچے دئیے گئے لنک پر کلک کریں۔

نوٹس:۔ نوٹس برائے کلاس دہم

مزید یہ کہ یہ پلیٹ فارم طلباء کو داخلے کے شیڈول کے اعلان ، امتحانات کے انعقاد ، اور نتائج کے اعلامیہ کے بارے میں بھی تازہ ترین معلومات فراہم کر تا ہے۔ ایس مزید خبروں اور معلومات کے لئے ہمیں ہمارے فیس بک پیج باب العلم اکیڈمی آف سائنس اینڈ کامرس پر فالو کیجئے اور ہمارے یو ٹیوب چینل باب العلم لرننگ پوائنٹ کو سبسکرائب کیجئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: