اللہ بس شرک ہی کو معاف نہیں کرتا اس کے سواء دوسرے جس قدر گناہ ہیں وہ جس کے لئے چاہتا ہے معاف کر دیتا ہے اللہ کے ساتھ جس نے کسی اور کو شریک ٹھہرایا اس نے تو بہت ہی بُرا جھوٹ تصنیف کیا اور بڑے سخت گناہ کی بات کی۔ (پارہ ۵ سورہ النساء آیت ۴۸)

b.com part-II result announced

پنجاب یونیورسٹی بی کام پارٹ II سالانہ امتحان 2020 نتائج کا اعلان:.


پنجاب یونیورسٹی نے بی کام پارٹ II کے سالانہ امتحان 2020 کے نتائج کا اعلان کیا ہے۔ یونیورسٹی نے ستمبر تا اکتوبر 2020 میں امتحانی مراکز میں ایس او پیز  پر سختی سے عمل درآمد کرکے امتحانات کا انعقاد کیا تھا۔ اعلان کردہ ڈیٹ شیٹ کے مطابق امتحانات 29 ستمبر سے 23 اکتوبر 2020 ء تک منعقدکئے گئے تھے۔ امتحان شروع ہونے کے بعد سے ہی طلبہ نتائج کے اعلان کے منتظر ہیں۔ امیدواروں کو مطلع کیا جاتا ہے کہ یونیورسٹی کے محکمہ امتحانات نے تمام امیدواروں کا نتیجہ جاری کیا ہے اور وہ اپنے نتائج نیچے دئیے گئے لنک پر کلک کر کے  چیک  کرسکتے ہیں۔

  بی کام پارٹ – II رزلٹ چیک کرنے کے لئے یہاں کلک کریں

اسے پڑھیں:۔ دسویں کلاس کے امتحانات – ڈیٹ شیٹ کا اعلان

پنجاب یونیورسٹی بی کام پارٹ II کا رزلٹ

پنجاب یونیورسٹی میں ہر سال بی کام کا سالانہ امتحان ہوتا ہے اور دو سے تین ماہ بعد نتیجہ کا اعلان ہوتا ہے۔ آفیشلز  نے پرائیویٹ اور ریگولر  طلبہ کے لئے پنجاب یونیورسٹی بی کام پارٹ 2 رزلٹ کا اعلان کیا ہے۔ مزید برآں ، ریگولر  امیدوار اپنی تفصیلی مارکس شیٹ یونیورسٹی سے حاصل کرسکتے ہیں جبکہ یونیورسٹی پرائیویٹ امیدواروں کی مارکس شیٹ ان کے پوسٹل ایڈریس پر بھیجے گی۔ اعلان کردہ نتائج میں کسی غلطی  کی صورت میں ، حکام کو اسے درست کرنے کا حق حاصل ہے۔

2021 امتحانات کے لئے داخلہ کا نظام الاوقات

پنجاب یونیورسٹی نے سالانہ امتحان 2021 کے لئے آرٹس اور سائنس میں ایسوسی ایٹ ڈگری بی اے / بی ایس سی کے داخلے کا شیڈول جاری کیا ہے۔ امیدواروں کو داخلے کے نظام الاوقات پر عمل کرنے کی اطلاع دی جاتی ہے۔ سنگل  فیس کے ساتھ باقاعدہ امیدواروں کے لئے ایسوسی ایٹ ڈگری کے آن لائن درخواست فارم جمع کروانے کی آخری تاریخ 25 جنوری 2021 سے 10 فروری 2021 ہے اور ڈبل فیس کے ساتھ 11 فروری 2021 سے 7 فروری 2021 ہے۔

یہاں کلک کریں:۔مائیکرو سافٹ کے بہترین ورڈ کی بورڈ شارٹ کٹ

اسی طرح ، آخری ایسوسی ایٹ ڈگری سائنس / آرٹس پارٹ اول سالانہ امتحانات کے لئے داخلہ فارموں کی وصولی کی تاریخ پرایئویٹ امیدواروں ، اضافی مضامین ، اور ایک فیس کے ساتھ بہتر ڈویژن کے لئے 12 جنوری سے 29 جنوری ہے اور ڈبل فیس کے ساتھ 30 جنوری سے 10 فروری 2021 ہے۔

باب العلم نوٹس و ٹیسٹ پیپرز:۔

باب العلم نوٹس ایک بہت بڑا تعلیمی پلیٹ فارم ہے جو ماہرین تعلیم کی نگرانی میں طلباء کو سہولیات فراہم کرتا ہے۔ امیدواران اس ویب سائٹ سے تیاری کے لئے باب العلم اکیڈمی کے فری نوٹس، ٹیسٹ پیپرز اور گیس پیپرز سے آنلائن فائدہ اٹھا سکتے ہیں بلکہ فری ڈاؤنلوڈ بھی کر سکتے ہیں۔

فری ڈاؤنلوڈ کریں:۔ نوٹس برائے کلاس نہم

مزید یہ کہ یہ پلیٹ فارم طلباء کو داخلے کے شیڈول کے اعلان، امتحانات کے انعقاد، اور نتائج کے اعلامیہ کے بارے میں بھی تازہ ترین معلومات فراہم کرتا ہے۔ ایسی مزید خبروں اور معلومات کے لئے ہمیں فیس بک پر فالو کیجئے اور ہمارے یوٹیوب چینل باب العلم لرننگ پوائنٹ  کو سبسکرائب کیجئے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: