اللہ بس شرک ہی کو معاف نہیں کرتا اس کے سواء دوسرے جس قدر گناہ ہیں وہ جس کے لئے چاہتا ہے معاف کر دیتا ہے اللہ کے ساتھ جس نے کسی اور کو شریک ٹھہرایا اس نے تو بہت ہی بُرا جھوٹ تصنیف کیا اور بڑے سخت گناہ کی بات کی۔ (پارہ ۵ سورہ النساء آیت ۴۸)

دہم کلاس کے نتائج

انتظار کی گھڑیاں ختم، پنجاب حکومت 18 ستمبر ، 2020 کو دسویں جماعت کےنتائج کا اعلان کرنے جا رہی ہے۔


ایک طویل تاخیر کے بعد، آخر کار پنجاب حکومت کے حتمی شیڈول کے مطابق دہم کلاس کے نتائج کا اعلان کل مورخہ 18 ستمبر، 2020 کو متوقع ہے۔ حکومت پنجاب نے یہ اعلان کیا ہےکہ میٹرک کے نتائج کا اعلان 18 ستمبر ،2020 کو کر دیا جائے گا۔ رزلٹ پنجاب بورڈ آف ایجوکیشن کی متعلقہ سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہو گا۔ پنجاب حکومت کے ماتحت تقریباً 99 تعلیمی بورڈز کام کر رہے ہیں اور تمام تعلیمی بورڈز اسی دن نتائج کا اعلان کریں گے۔ اور ان تمام بورڈز کے نتائج پنجاب حکومت کی سرکاری ویب سائٹ پر موجود ہوں گے۔ ان تمام نتائج کو صرف بورڈ آف ایجوکیشن کی سرکاری ویب سائٹ سے دیکھا جا سکے گا۔

نوٹسز کیلئے یہاں کلک کریں:۔نوٹس برائے کلاس نہم ، نوٹس برائے کلاس دہم

پنجاب بورڈ کے کلاس دہم کے نتائج:۔

  کورونا وائرس کی وجہ سے طلباء کو دہم کلاس کے نتائج کا بہت طویل انتظار کرنا پڑا ہے۔ کورونا وائرس کی وجہ سے چونکہ باقی تمام کاروبار زندگی کے ساتھ ساتھ تعلیمی سرگرمیاں بھی بند تھیں۔ اس لئے حکومت نے نتائج کا اعلان کرنے کے لئے کچھ متبادل نظام الاوقات تجویز کیے تھے۔ لیکن، بدقسمتی سے، کورونا وائرس وبائی مرض کے باعث مناسب حالات کی وجہ سے حکومت کچھ بھی کرنے سے قاصر رہی اور ان متبادل نظام الاوقات پر عمل درآمد نہ ہو سکا۔

ٹیسٹ سیشن پیپرز کیلئے یہاں کلک کریں:۔ ٹیسٹ سیریز برائے کلاس نہم و دہم

کلاس دہم کے نتائج کے متعلق تازہ ترین معلومات:۔

ہم تمام طلبا کو نیک خواہشات پیش کرتے ہیں جو طے شدہ تاریخ پر اپنے نتائج چیک کرنے جا رہے ہیں۔ تاہم ، اگر دہم کلاس کے نتائج کے شیڈول میں کوئی تبدیلی دیکھنے میں آئی تو باب العلم نوٹس پر اسے شائع کر دیا جائے گا۔ تاکہ طلباء حکومت کی طرف سے تمام تعلیمی خبروں سے واقف رہ سکیں۔

مزید خبروں کیلئے یہاں کلک کریں:۔ایجوکیشنل نیوز

  یوٹیوب پر ہمیں سبسکرائب کریں:۔

اگر آپ ان تمام تعلیمی سرگرمیوں، خبروں، فری نوٹسز ، ٹیسٹ سیشن پیپرز اور مزید اپڈیٹس سے باخبر رہنا چاہتے ہیں تو ہمیں فیس بک پیج باب العلم اکیڈمی آف سائنس اینڈ کامرس پر فالو کیجئے اور ہمارا یو ٹیوب چینل باب العلم لرننگ پوائنٹ سبسکرائب کیجئے تاکہ آپ کو تعلیمی خبروں کے متعلق تازہ ترین معلومات ملتی رہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: